Aanmelden kantoor

Ben jij een onafhankelijk advieskantoor en wil je ook werken met het keurmerk van Keurmerk FinZeker?

 

Vul dan onderstaand formulier in om de aanvraag starten.

Onder het formulier vind je informatie over de kosten van het keurmerk en wat we met die inkomsten doen.

 

LET OP! Per gemeente (verzorgingsgebied) maken wij onderscheid in eerste en tweede aanmelders. Het aantal inwoners gedeeld door 20.000 bepaalt het aantal eerste aanmelders.

Kantoren die zich daarna aanmelden zijn tweede aanmelders. Daarvoor geldt een hogere jaarlijkse fee!

 

Voorbeeld: Een gemeente kent 100.000 inwoners. De eerste 5 kantoren betalen de standaard jaarlijkse fee. Elk volgend kantoor dat zich voor het keurmerk in die gemeente aanmeldt betaalt een hogere jaarlijkse fee.


Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


De aanvraagprocedure

Na ontvangst van je aanvraag sturen we je het aanmeldingsformulier toe. Deze vragen komen overeen met de beoordelingscriteria die je hier vindt.

 

Na ontvangst van je ingevulde formulier en gevraagde stukken vindt het beoordelingsproces plaats. Hierbij zullen we ook je website bezoeken om te checken of alle formulieren aanwezig zijn en je website voldoet aan basisvoorwaarden.

Dit proces duurt ca. twee weken. Wordt je aanvraag goedgekeurd, dan ontvang je bericht en direct ook het keurmerk logo met de voor jouw geldende scoreboxen.

 

Elk jaar ontvang je een digitale uitnodiging om de criteria te toetsen op actualiteit. Dit werkt volgens een digitaal uitvraagscript.

 

Eenmaal per drie jaar wordt je kantoor uitgenodigd voor een uitgebreidere controle die telefonisch plaatsvindt.

 

Kosten en bestedingsdoelen

  • De aanvraagprocedure voor het keurmerk kost eenmalig € 125,00, ongeacht het aantal adviesgebieden dat je aanvraagt.
    Wijzen we een aanvraag (gedeeltelijk) af dan ontvang je geen restitutie. In een gratis bezwaarprocedure is voorzien. 

  • De doorlopende kosten voor eerste aanmelders zijn:
    Doorlopende fee € 12,50 per maand (halfjaarlijks geïncasseerd), voor onderhoud en toezicht.
    Reclame fee € 10,00 per maand (halfjaarlijks geïncasseerd), 100% besteed aan reclame

  • De doorlopende kosten voor tweede aanmelders zijn:
    Doorlopende fee € 15,00 per maand (halfjaarlijks geïncasseerd), voor onderhoud en toezicht.
    Reclame fee € 12,50 per maand (halfjaarlijks geïncasseerd), 100% besteed aan reclame
  • Jaarlijks wordt een mediarapport uitgebracht om de bestedingen te verantwoorden en de resultaten te delen.

  • De kosten voor de jaarlijkse toetsing en driejaarlijkse uitgebreide controle zijn bij de prijs inbegrepen. 

  • CFD-leden ontvangen een korting van 20% op de aanvraagprocedure en hebben voorrang op aanmelding.

  • Alle bedragen zijn exclusief BTW. 

Keurmerk FinZeker is mede mogelijk gemaakt door branchevereniging CFD